Samostatné tréninky - srpen - 2. týden

15. 8. 2016

Zdravím do druhého tréninkového týdne. Většina klubů, proti kterým budeme hrát, už trénují, tak je nezbytné trénovat také. Jen máme tréninky samostatné, více Vám důvěřujeme. Prosím nezklamejte! Pokud je něco nejasného, pište, volejte.

Program na 2. týden. Kdo nedělal první týden, tak velká škoda, ale musíte už dělat druhý týden. Program prvního týdne je zde.

PO 1.fáze - posilování – objem – střední zátěž – 6-8cvičení, 4-6sérií, 12-20 opakování 2.fáze – aerobní vytrvalost : běh, kolo, plavání 25 – 30min souvisle
ÚT Běžecké úseky 4-5x (2x60m), nazpět chůze, mezi sériemi odpočinek – 4 min., horizontální odrazy (10-12) celkem min. 120, švihadlo – 300 skoků
ST 1.fáze - Posilování – objem – kruhová forma, 8-10 stanovišť, 2-4série, 20-30s každé cvičení, postupné zvyšování dynamiky 2.fáze – rychlost – sprint – 15-30m, cca 8x, odpočinek – min. 2min
ČT Vytrvalost – 30 – 35min fartlek, kompenzační a uvolňovací cvičení – 15-20min.
Posilovna pyramida – zvyšování přídavných zátěží: 6-8cvičení, 4-6 opakování, 60-85% zátěže
SO Výbušnost DK – odrazy – skoky, trojskoky, celkem 20-30x; delší dynamika DK – šesti skoky až deseti skoky, celk. 80-120x, běžecké úseky 1-2x (2-3x 40-60m)
NE volno