Samostatné tréninky - srpen 2020 - 1. část

10. 8. 2020

Jak dobře víte, všechny volejbalové kluby zahájily přípravu. Nás čeká obtížný rok, budeme hrát kadetky. V Českém poháru budeme hrát kvalifikaci a můžeme ze soutěže vypadnout. Na to je potřeba se připravit. Hlavně samostatně. Jen upozorňuji, kdo nebude fyzicky dobře připraven, budu nucen danou hráčku nahradit, další kadetky a juniorky znám. Tak prosím makejte, ať se nám dobře spolupracuje.

Program na první týden.

Cvičení je např. hluboké dřepy s výskokem, další cvičení jsou třeba kliky, cvičení na záda apod. Můžete použít cviky z naší rozcvičky.

Opakování znamená 12 až 20 dřepů (kliků apod), série znamená, když všech 6 cvičení uděláš, tak máš jednu sérii. Pomoc je ještě pod tabulkou.

PO Posilování – 6-8cvičení, 3-5sérií, 12-20 opakování, zátěž,
ÚT Výběh – vytrvalost – souvislý běh min. 25min., protahovací cvičení
ST Posilování – kruhové, 8-10 stanovišť, 3-4série, 20-30s každé cvičení
ČT Rychlost – nácvik startů, násobené odrazy (např. 10 max. odrazů do dálky, do výšky apod. za sebou) – celkem min. 100 odrazů
Výběh – volně min. 30 min (možno i kolo)
SO Ráno posilovna - 6-8cvičení, 3-5sérií, 10-15 opakování, zátěž Odpoledne – kolo, plavání, turistika
NE volno

příklady cviků: výstupy, výskoky na lavičku (schod, nízkou židli), kliky (na prstech), hluboký dřep, výskoky (i se zátěží), leh-sed, posilování zad, kotníkové výpony, výpady do stran, dřep – výskok do vzpažení,

Nakonec internet je všeho plný, i na našich stránkách v záložce metodika jsou nějaké hezké příklady cvičení.

Ať se daří, makejte, ať jsme dobrý tým.